Moi, mä oon Tina, mä oon 17 vuotta. Mä opiskelen kosmetologiks, mutta oikeesti mä haluun kyllä julkkikseks. En nimittäin tasan varmana meinaa viettää loppuikääni kuorien jonku tätien naamoja. Mä aattelin että oon muutaman vuoden duunissa ja sit pokaan jonkun julkkisäijän, vaikka jääkiekkoilijan tai talk show hostin. Mielellään semmosen mikä on usein lehdissä ja millä on paljon mielipiteitä. Mä rakastan mielipiteitä! Mielipiteet on niin ihania!

Sit musta ois ihanaa jos pääsis joskus puhuun telkkariin. Sais kerrankin ihmiset kuulla miten asiat oikeesti on. Tai jos mä saisin vaikka oman palstan johonki siistiin lehteen, vaikka Trendiin tai muuhun lifestyle-lehteen! Vähänkö antasin palaa! Mut jos joku tyhmä toimittaja joskus kirjottaa musta jonkun tyhmän jutun niin mä kyllä suutun ja alan polkee jalkaa. Tai jos joku idiootti kirjottelee musta nimettömänä kaikkee skeidaa niin laitan hakkerit sen perään ja selvitän sen IP-osotteen ja teen sen elämästä hirveetä. Vähän niinku Lisbeth Salander. Paitsi että mä meinaan kyllä olla paremman näkönen ku se. Hyvännäköset saa nimittäin aina mediassa tilaa.